Choď na obsah Choď na menu
 


Fotky nehody električky v Karlovej Vsi (16. Júla 2008)

17. 7. 2008


Obr.1. Zrážka dvoch vozňov jednej súpravy električiek.


Obr. 2. Prepojenie medzi vozňami električiek bolo roztrhnuté po tom čo zadný podvozok vyšiel z  koľaje.


Obr. 3. Prvý električkový vozeň sa otočil tak, že zablokoval koľaj v protismere a aj jeden z jazdných pruhov na každej strane cesty.

Doplnené 12:58


Obr. 4. Pravdepodobne miesto kde ľavé koleso vyliezlo von.


Obr.5. Takto vyzerá pravá koľajnica. Rovná plocha.


Obr.5. Takto vyzerá ľavá koľajnica. Zreteľne vydratá z dôvodu namáhania pri zatáčaní električiek vpravo. Namáhanie vonkajšej koľajnice v zákrutách je daň za odstredivú silu a za to že koľajové vozidla "nemajú volant".


Obr. 6. Pohľad na zadný vykoľajený podvozok.


Obr. 7. Detail na ľavé koleso zadného podvozku.


Obr. 8. Trasa kde zadný podvozok išiel úplne mimo trasy.


Obr. 10. Detail trasy kam až zašiel zadný podvozok.


Obr. 11. Spojovacie zariadenie medzi električkami vydržalo ale utrhlo sa jeho uchytene na zadnom vozni.


Obr. 12. Náraz bol aj do stredných dverí, respektíve ich prednej časti.


Obr. 13. Ako sa obyčajné reklama môže zmeniť na morbídnu. Stačí jeden okamih a je zle. Bez ohľadu či si dáte po jednom okamihu jedno Nescafé. Ešte k tomu reklama hovorí, že by to malo vydržať 70 krát.


Obr. 14. Nehoda zablokovala električkovú dopravu v oboch smeroch na dlhu dobu. Pri takýchto nehodách je vidieť, že by sa hodilo prepojenie električkových trás na koncoch a nemať len topológiu do hviezdy.


Obr. 15. Keď som odchádzal, tak kameramani niektorých TV ešte len prichádzali. Neskôr som zistil, že video reportáž Evgena Kordu v tom čase už bola publikovaná na SME.


Obr. 16. Najhoršie dopadli cestujúci. Ešte, že si mohli krátiť dlhé čakanie na zastávkach prázdninovým spôsobom.

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.