Choď na obsah Choď na menu
 


#104 je opravená na objednávkach jazdí T2

30. 9. 2008

Najstarší typ bratislavských historických električiek je opravený. Hovoríme o električke GANZ #104 opravená bola okolo 10.09.2008 aj napriek tomu môžete vidieť 2. typ najmaladšej historickej električky ČKD - Tatra T2 #215 T2 #215 je najmladšiá historická električka

pokiaľ nechápete:

 typy T2.., 38, T2....

pokiaľ opeť nechápete do Bratislavy prišiel typ T2 potom vyrobil DPMB #38 a potom do BA prišli ďalšie vozne T2 medzi nimi bola aj #215

čiže starší typ ako DPMB #38

ale novšia električka ako #38

T2 #215 ,,Pomorka", ,Milanko" jazdí za #38 ktorá je pokazená od polovice septermra a tak T2 zastupovala #38+#135 cez: víkendy a sviatky linku H1 BKIS

 


niečo o #104

GANZ #104 Rekonštrukcia na motorový vozeň s výzbrojou Siemens D 612
Postavenie nového motorového vozňa č. BMEŽ / DPMB #44


(popisu vozňa BEÚS č. 44)
Po poškodení karosérie v roku 1995
na starom podvozku sa našiel dátum jeho výroby zlikvidovala sa karoséria (okrem strechy) a po rekonštrukcii na motorový vozeň GANZ ev. č. 104 - novopostavený vozeň bol prvý krát predstavený na otvorení zrekonštruovanej koľajovej križovatky na Námestí SNP 31.7.1998.

Vozeň bol VV Ganz #124, neskôr mal potom číslo #104 neskôr #130, neskôr už ako historičák mal mal číslo #44 a bol v podobe DPMB / BMEŽ Päťokeňák, V Zime 1997/1998 bola skriňa #44 poškodená a keď #44 išli opraviť na podvozku našli že je z roku 1910 a spravili z neho Mototrový vozeň GANZ (# 104) a je jediná bratislavská historická električka ktorá má drevené sedadlá (ani #31 nebude mať drevené, ale koženkové hrboľaté)

Vozeň je už príliš starý a tak premáva z času na čas nahradila ho

ČKD - Tatra T2 #215 a historická súprava 38+135

 

foto a pár iNFO imhd.sk

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.